Ny medarbejder i sekretariatet

Camilla Josephson starter hos os som forskningskoordinator i den 1. februar 2024

Vi er glade for at fortælle, at vi igen siger velkommen til en ny medarbejder her på instituttet.

Camilla Josephson starter hos os som forskningskoordinator i den 1. februar. Organisatorisk kommer Camilla til at være placeret i sekretariatet, hvor hendes primære opgaver er at hjælpe vores ansatte med at søge eksterne midler.

Camilla er fra Sverige og har en ph.d.i Economic History fra Lund University. Hun har desuden været Marie Curie Postdoc på London School of Economics og været adjunkt på Linköping Universitet. Hun kommer senest fra en stilling som Strategic Research Support Consultant ved Umeå Universitet.

Vi ser frem til at tage imod Camilla og håber, I alle vil give hende en varm velkomst på vores institut.