Ny medarbejder i sektionen for Konstruktion og Produktion

Kristine Telling startede hos os som adjunkt den 1. marts 2024

Vi er glade for at fortælle, at vi igen siger velkommen til en ny medarbejder her på instituttet.

Kristine Telling startede hos os som adjunkt den 1. marts og arbejder i DEMA-sektionen som underviser. Torben Almskov er buddy og pædagogisk vejleder for Kristine. Kristine skal arbejde med ”Innovation i maskinteknisk produktudvikling”, deltage i INSIDE-analyser og team-coaching for studerende og derudover have opgaver med vejledning og kurser.

Kristine kommer fra Horsens. Hun er uddannet diplomingeniør fra daværende Ingeniørhøjskolen i Aarhus og har en kandidat i  biomedicinsk teknologi fra Aarhus Universitet. Kristine har en solid baggrund fra industrien og kommer senest fra en stilling som Technical Product Manager hos Velux.

Vi ser frem til at tage imod Kristine og håber, I alle vil give hende en varm velkomst på vores institut.