Profil og registreringer i PURE

Registrering af artikler og aktiviteter

Sekretariatet på Mekanik og Produktion håndterer alle registreringer i PURE på vegne af alle fire ingeniørinstitutter. Dette gøres ved, at du sender dine aktiviteter og publikationer til mpe@au.dk.

Derfor skal du ikke lave registreringer selv.

Alle de artikler, rapporter, konferencebidrag (artikler, abstracts, posters mv) m.v., du skriver, og de aktiviteter, du deltager i, mens du er ansat ved Aarhus Universitet, skal registreres i Aarhus Universitets PURE-database.

Er du nyansat, skal du også sende en publikationsliste over tidligere publikationer, så de kommer ind i systemet.

Læs mere om registreringer af aktiviteter og publikationer i PURE.

Personprofil på AU’s hjemmeside

Ved at søge dit navn frem i Aarhus Universitets Find person, finder du din personlige PURE-profil. Det er din opgave at holde din profil opdateret. Jeg vil derfor bede dig hurtigst muligt sende følgende oplysninger til mpe@au.dk , så vil dine opdateringer blive lagt ind i systemet:

• Kort beskrivelse af din personlige, faglige profil
  • CV (Word format)

Eventuelle senere rettelser og opdateringer af profilen sendes ligeledes til mpe@au.dk

Foto til din personlige profil
Vi beder dig om at kontakte AU Foto, som sørger for personalefotografering til PURE-profil og visitkort.

Fotoet sendes til mpe@au.dk , hvorefter det vil blive lagt på din PURE-profil.